|
Ignazio Buttitta
Colapesce
Primo tempo
Scena Prima
GRUPPO FOLCLORISTICO Colapisci ci nn'è unu unu sulu ntuttu u munnu e nuàtri l'aduramu comu fussi un Diu secunnu. E ole e ole e la pecura fa mmè!
LA FOLLA Viva Cola! viva a Madonna da Littra!
Cola vidi tutta a terra assittata supra u mari e non voli ca ci fùssiru genti stranii a cumannari. E ole e ole e la pecura fa mmè.
Viva a Sicilia, viva! (Applausi e battimani)
UN RIVENDITORE Carameli, carameli, pi li ziti e li muggheri!
Cola ama cu travagghia cu li vrazza e cu la menti e disprezza li patruna li lagnusi e li putenti E ole e ole e la pecura fa mmè! (Applausi e battimani) Campa a mari e vidi a terra pupulata i cristiani cristiani vattiati ma di cori piscicani E ole e ole e la pecura fa mmè! (Applausi e battimani)
Gazzusa, gazzusa, Jnchi a panza e nforza i pusa!
Cristu dissi e pridicau tutti l'omini su frati ma di tannu sinu ad ora c'è a guerra e l'ammazzati E ole e ole e a pecura fa mmè (Applausi anche ài un prete confuso fra la folla)
E l'avermi supra i spaddi i patruna - a Diu vulennu - c'hannu nterra u paradisu e murennu vannu o nfernu. E ole e ole nasci un Papa e mori un Re. (Applausi e battimani contrastati per il prete che fa gesti di protesta)
Nasci un Papa è la sunata a sunata è sempri a stissa e c'è l'organu chi sona e un parrinu dici a missa E ole e ole nasci un Papa e mori un Re!
Ma stu munnu cu lu fici? Si fu un mastru di misteri non facìa un tavulinu misu addittu cu tri peri. E ole e ole nasci un Papa e mori un Re! (Meno applausi di prima)
Ogni ghiornu un tirrimotu peggiu i chiddu di Missina cu li morti accatastati comu u ligna nta cucina. E ole e ole nasci un Papa e mori un Re! (Applausi come prima)
Colapisci ancora chianci: tannu era un picciriddu ora è granni e tirrimotu non ci nn'è si campa iddu E ole e ole nasci un Papa e mori un Re!
Viva Cola viva Cola! (Applausi lunghissimi. Escono)
CALA LA TELA
© Edizioni P&M - Messina, 1986
|